W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Aktualności

XML A zmniejsz tekst na stronie A domyślna wielkość tekstu na stronie A powiększ tekst na stronie

Komunikat o usunięciu awarii

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Malborku Sp. z o.o. informuje, że zakończone zostały pracy remontowo-naprawcze na Stacji Uzdatniania Wody po styczniowej awarii. Od soboty 9 kwietnia woda podawana dla mieszkańców jest wodą uzdatnioną i na wyjściu ze stacji osiąga już właściwe parametry. Poprawa sytuacji w całym mieście...

Komunikat odnośnie jakości wody

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji informuje, że na Stacji Uzdatniania Wody trwają prace naprawczo-modernizacyjne. Jak informowaliśmy, obecnie woda podawana jest do sieci wodociągowej z pominięciem stacji uzdatniania wody, i jest to jedyne możliwe rozwiązanie techniczne problemu do czasu zakończenia prac.  DLA BEZPIECZEŃSTWA...

Komunikat odnośnie jakości wody

W dniu 01.03.2022 r. na stronie internetowej PWiK zostały zamieszczone aktualne wyniki badania wody podawanej obecnie mieszkańcom Malborka (Dział Ogłoszenia/Parametry wody). Jest to ta sama woda, która była podawana przed wybudowaniem Stacji Uzdatniania Wody. Do zakończenia prac naprawczo-modernizacyjnych PWiK nie ma możliwości podawania...

Komunikat odnośnie jakości wody

W styczniu br. na Stacji Uzdatniania Wody miała miejsce awaria, która spowodowała czasowe wstrzymanie dostaw wody. Awaria spowodowała deregulację przepływu wody w sieci, skutkiem czego miejscowo mogą wystąpić zjawiska odspojenia osadów w sieciach wodociągowych powodujących pojawianie się zmętnienia i przebarwień wody. Takie zjawiska,...

Ograniczenia w obsłudze klientów od 31.01. do 28.02.2022

Z dniem 31.01.2022 r. zawieszamy bezpośrednie przyjmowanie interesantów w siedzibie Spółki.  Klienci będą mieli możliwość przekazywania spraw do załatwienia poprzez wrzucanie dokumentów do skrzynki na listy wywieszonej przy drzwiach wejściowych do siedziby Spółki. Powyższe ograniczenie jest spowodowane...